BLUE ROCK BOOGIEBAND
RANST • The Golden years … De organisators hebben jaren volle Sportpaleizen gevuld met liefhebbers van 70’s muziek. Nostalgie, sfeer en echte muzikanten op het podium …. meer moet het niet zijn om een feestje te bouwen. Zo ook bij Blue Rock Boogieband , Boogierock muziek met een vette knipoog naar de jaren 70 waar ambiance ook steeds centraal staat .

Status Quo , David Bowie , Slade , The Doors en vele anderen passeren steeds de revue in een show van 2 x 60 minuten , andere afspraken ivm speelduur van een optreden is uiteraard bespreekbaar naargelang de wens van desbetreffende organisatie .

In oude potten kook je de beste soep wordt al wel eens gezegd.
Deze 5 muzikanten hebben samen meer dan 150 jaar podiumervaring en stuk voor stuk hebben ze in de muziekscene al hun sporen verdiend .

We nodigen u ter kennismaking bij deze uit om eens een kijkje te nemen op onze website : www.brbmusic.be .

Daar kan u alle info over de band terugvinden en bvb ook al een 4 tal nummers beluisteren die door ons opgenomen zijn eind vorig jaar .

Het reilen en zeilen van Brb kan u dan weer volgen via onze Facebookgroep die nu al ruim 2600 leden telt : https://www.facebook.com/groups/BlueRockBoogieband
mail ons
0032.499 18 27 96