CHECKPOINT CHARLIE
SINT-KATELIJNE-WAVER • Checkpoint Charlie is een coverband die niét klinkt als een coverband! Wij zijn een 'multi-tribute-band' van àlle artiesten in ons repertoire. We spelen onze bekende rock/pop toppers waarheidsgetrouw en muzikaal op hoog niveau. Dus bij ons geen medleys, geen disco en R&B, geen schlagers, maar wél populaire rockmuziek - en een doordachte songkeuze die elk publiek zal meevoeren.

Wij zijn ervaren muzikanten en je krijgt van ons altijd de volle 100% op het podium. We willen dat je meezingt, danst, springt, brult en daar doen we onze uiterste best voor. Het uniform dragen we speciaal voor de Ladies.

Checkpoint Charlie drong door tot in de locatie-finale 2017 van de prestigieuze Benelux band-competitie 'The Clash of the Coverbands' en stapelde gedurende de voorbije 2 jaar de geslaagde optredens op, met als hoogtepunten de Gentse Feesten, Kotweekend en Parkconcerten Ninove & Liedekerke.

Lees meer: http://www.checkpointcharlie.be/