BARKING BRUCE
MINDERHOUT • Er zijn van die bands waarbij je op voorhand weet dat je iets goed krijgt. De energieke Vlaamse coverband Barking Bruce bundelt individuele kwaliteiten in net die nummers waar je als publiek direct op los wilt gaan. Denk aan een stevige Pearl jam klassieker, een Beastie Boys track waarbij de muren amper overeind zullen blijven staan en een dikke hit van Rihanna met een zeer verrassende twist. De band serveert stevige grunge, punkrock en hiphop moeiteloos met een smakelijke Barking Bruce saus aan het publiek. Rockfeest gegarandeerd !

Omdat Barking Bruce louter uit ervaren ras-muzikanten bestaat die de liefde voor alles dat rockt voorop hebben staan, zijn de shows van deze band een orgie van energie en enthousiasme. Ingekleurd met rook- en lichteffecten en bovenal een dijk van een podiumpresentatie. De strakke set en overtuigende live performance maakte Barking Bruce de overtuigende winnaar van de roemruchte Clash Of The Coverbands (2015), waarmee het vijftal zich tot de beste coverformatie van de Benelux mag rekenen .

Een grip uit het repertoire laat verder tracks zien van o.a. U2, Kins Of Leon, Green Day, Blur, Muse en Deus.

Met een flinke bak live-ervaring van alle leden in de pocket weet je het al op voorhand: waar Barking Bruce komt, gaat het publiek nog lang niet naar huis…