LA FOLIE JOLIE
EVERGEM • La Folie Jolie onderscheidt zich van andere coverbands door het brengen van hitgevoelige pop- nummers van nu aangevuld met talrijke medleys en een waaier van genres die geen enkele leeftijd onberoerd laat. Ze brengen een set die je vanaf de eerste noot mee op het sleeptouw neemt!

De bandleden vormen een hechte groep die zijn mannetje wel weet te staan in het popcircuit, ondanks hun jonge leeftijd. De band is ontstaan in de zomer van 2010 en slechts enkele jaren later hebben ze al heel wat optredens op hun palmares staan.

De zangeressen zijn helemaal niet van de minste: Melissa Dewoyer (6e plaats Eurosong for Kids 2006, VRT) en Finlay Van Wymeersch (finaliste My Name Is 2011: Katy Perry, VTM).

Ook de muzikanten weten maar al te goed wat er bedoeld wordt met échte popmuziek. Laurens Eetesonne zorgt voor de strakke ritmes, de vloeiende gitaar-riffs en stevige baslijnen komen van Moos Cammue en Christof Lingier. Aangevuld met de opzwepende sax-solo’s van Hannes Strobbe en ondersteund door de groovy toetsen van David Maes vormt dit één geheel dat door de boxen knalt!
mail ons
0032.476 76 69 36